čtvrtek 19. února 2015

Stopařská synchronicita

Sedím dnes po návratu z Jizerek ve školním bufetu nad jarní polívkou a v tu přichází Martin z Hydrauliky si taky něco koupit, letmo se zdravíme. Pak ke mně přichází s banánem a mandarinkou. Debatujeme o vlhkostních lízátkách na střeše Tmobilu a v Jizerkách. Prej ubytováváš couchsurfery?, říká. Sociální sítě jsou sice všemocné, přesto si říkám, jak tohle ví?, žádný kontakt na nich s ním nemám. Měl si doma poláky. No to je fakt, v sobotu jsem je chtěl podržet na roztocký masopust ale museli na stopa, protože pondělní práce nepočká a do Varšavy je z Prahy přes Wroclaw cesta dlouhá. Rozmluvil jsem jim libereckou trasu přes grabštejnské kopečky a Zhořelec a nasměroval je na hradeckou D11 a Kudowu Zdroj. Ráno jim ujel vlak na Masaryčku, tak jsem jim našel zkratku přes Libeň motoráčkem a metrem na Čerňák za Ikeu. Ještě jsem to probírali na street view kam si stoupnout na dálnici. Veškerá ta zdržení ale měla svůj smysl. Martin autem prý moc nejezdí, zrovna ale měl jedno půjčený a jel do Adršbachu a za pět minut je na dálnici naložil a odvezl až na hranici. A to nezmiňuju že já, Martin i polská osádka má za sebou studium na stavárně. Vesmíre, tohle byl od Tebe majstrštyk!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat